Pastelové ráno

Po půl roce oblíkám džísku, na krku lehkej šátek, přes sebe crossbody. Vklouznu do balerýn, ve vlasech i uších jaro kytičky, navoním se svou nejoblíbenější Daisy. Jarooooo, jsem readyyyy!!:-)

Dnes mám hlídání, tak si jdu užít ,,své ráno'' a jak jinak, než stylově, že jo.


Hodinky-DKNY
Crossbody-CCC



Mým nejoblíbenějším parfémem se za posledních osm let stala Daisy eau so freshPokud hledáte lehkou květinovou vůni, trošku nasládlou, která bude vaší společnicí celý den, tak doporučuju!



 Zbožňuju tyhle malinkatý detaily - MANGO (tenhle e-shop je jako droga, tak opatrně!:D)).


Náhrdelník-GATE (výprodej, cca 20,-)





Jaké barvy na jaře vyhledáváte? U mně vedou jednoznačně pastelové (ale letos přetrvává moje šedá mánie, tak budu kombinovat:-)).



Krásný první jarní den!

Vaše




















Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Moc hezké věci, líbí se mi strašně ta kabelka! Já mám hrozně ráda červenou barvu. :) Ale z veselejších a jarních nosím docela ráda tmavší zelenou, protože mám zelené oči. :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Červenou taky miluju, nejvíc v kombinaci s černou, proužkama nebo puntíkama:-)

      Vymazat
  2. Jééé za týden jedeme do Česka na dovolenou a koukám, že můžu s klidným srdcem nabalit i jarní oblečení :) ta kombinace barev je super! Hlavně i ta kombinace s doplňky

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To můžeš, ale raději si vezmi i teplejší bundu!:-) No tak to se vyměníme, já akorát za týden odlítám do Anglie:-)
      Tak si to užij v čechách:-)

      Vymazat
  3. Ta kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Crossbody je parádní! U mě je TOP v každém ročním období černá a červená barva. Ale na jaře a v létě nosím nejčastěji i odstíny zelené, modré a fialové.

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cerna a cervena sednou kazdemu, to je TOP!;)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥